❤ Miss Doctor's territory
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 dia
kenapa mesti dia muncul saat aku rasa aku dah boleh melepaskan dia pergi?
saat aku rasa hati aku dah mula beralih arah.

ya kedengaran seperti aku tak setia.
tahukah kamu?
betapa sukarnya untuk aku bina tembok setinggi everest.
tapi sekelip mata kau ranap kan nya.

*keluahan*

kini ingin aku utarakan soalan,
siapa aku di hati kamu sebenarnya?

adakah sekadar pengisi kekosongan
atau hanya untuk kamu melepaskan bosan?

hanya kau yang tahu jawapan itu.

pergi lah kamu.
andai kamu tidak berniat untuk setia dan berjalan seiring dengan ku
meski dalam setiap bait doakau ada ku utus kata cinta ku buatmu kepada Dia.

hahaha.. *cuba ketawa*

tertanya-tanya siapa dia dalam hati aku?
identiti dia akan kekal rahsia
biarlah aku dan Dia yang tahu
hingga dia masanya untuk merungkaikan segala persoalan.

tipu aku tak bahagia dengan kehadiran kamu
tipu aku tak gembira dengan kehadiran mu

tapi, aku tahu
itu semua hanya sementara
kerna kau bukan milikku.

*senyum plastik*

semoga masih ada jodoh kita di akhir jalan nanti
jikalau tiada,
aku doakan kau bahagia bersama pilihan hati mu sendiri

:)



"dia" was Posted On: Monday 1 June 2015 @04:16 | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ