❤ Miss Doctor's territory
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 rasa hati
benar kata org
"diluah mati emak, ditelan mati bapak"



iya lah..

antara rasa ingin mempertahankan ego diri
dengan keinginan meluahkan apa yang dipendam dalam hati..

its not that easy guys..
after all the hardship i had been through.
its really putting me in the dilemma..

ko ingat senang nk jaga semua?

nk bina tembok tinggi itu..
friendzone kan semua..

aku manusia biasa..
punya hati dan juga perasaan..


rasa ingin dikasihi dan berkasih..

tapi di hati aku masih punya iman..
aku percaya dengan janji Dia..

imanku bukan seperti malaikat..
iman aku juga ada naik turun
terkadang aku juga hanyut 
dengan hasutan nafsu,
dengan desakan syaitan..


tapi itu bukan ALASAN!!!!


semoga terus dipelihara rasa hati itu fifah...






Labels: , , , , , , , , , , , , ,

"rasa hati" was Posted On: Tuesday 5 May 2015 @17:11 | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ