❤ Miss Doctor's territory
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 2014

*ehem*



Alhamdulillah.. da officially masuk tahun baru masihi.. 



xsalah sambut.. tp bukan adat kita lah kan?
tahun baru hijrah da lama berlalu...

kalau nk tanya pasal azam, aku malas nk ckp.. 
nk laksana kan azam tahun2 lepas yg belum tertunai.. 


Alhamdulillah.. syukur ke hardat Ilahi dengan limpah kurnia nya, aku masih lagi bernafas pada hari ini dengan nikmat Islam & Iman..


hurm kalau nk di cerita kisah yg dilalui sepanjang 2013, mmg panjang.. dari Tanta hingga ke Zagaziq.. :P

kisah suka duka pahit manis kehidupan, saban hari kita lalui.. cuma dengan cara apa kita menghadapi nya?
samada kita mensyukuri nikmat yg kita dapat atau kita kufur nikmat?

Alhamdulillah.. 2013 setahun aku di Ardul Kinanah ini.. aku di uji.. Alhamdulillah..
naqibah masa sekolah pernah pesan, katanya , "Allah uji tanda Dia sayang"

terima ma , ayah , akak( syahida) , kakak2 di Zagaziq dan Tanta (meskipun setengah sudah berada di Malaysia) dan kawan2 yg sedia mmbntu menghulurkan tangan saat fifah jatuh , lemah x mmpu berdiri sendiri..
kini, fifah tabah mengharungi dugaan hidup itu.. kerana fifah percaya, setiap takdir yang Allah tentukan tu ada hikmah tersembunyi..
(2:216) & (2:286) 
fifah mmg pegang ayat ni sebagai penguat semangat..

kepada insan yg pernah melukai hati fifah, fifah maafkan salah korg..
fifah pun mintak maaf jugak atas keterlanjuran kata, perilaku dan seangkatan dengannya andai mengguris hati dan perasaan anda semua..

kepada insan itu, 
terima kasih atas luka & parut yg kau tinggalkan..
terima kasih atas segalanya..
sekarang, aku adalah sejarah kau.. kau adalah kenangan aku.

semoga selepas ini, tiada lagi bayangan kau dalam hidup aku..

surah al ankabut ayat 2
(bukak quran sendiri.. sbb xingat sgt ayat dia cmna..)
tapi ayat ni serius buat aku sentap.. Allahu..

- dah ngantuk, nnt sambung dalam entri lain pulak-
di bawah ada gamabr2 kenangan 2013






































































Labels: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

"2014 " was Posted On: Tuesday 31 December 2013 @16:20 | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ