❤ Miss Doctor's territory
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 Pusat Pembelajaran Al-quran dan Akhlak (ILHAM)
idk y...
past few weeks, asyik teringat ILHAM je..
kenangan2 kat sana mcm berputar kembali..
asyik rasa rinu kat arwah ustaz n ustazah...
rasa mcm nk kembali ke masa itu..\
zaman kegemilangan ilham yg dulu..


betapa meriahnya tempat tu dengan riuh rendah suara kanak2 pada waktu rehat..
sebelum mula pembelajaran, akan baca juzu' amma dulu..

allahu... aku rindu.. aku rindu sangat/..

xtipu.. aku taip sambil menangis..
entah kenapa dis few days rasa mcm sgt2 rindu pada nasihat arwah ustaz..

teringat saat akhir masa kt sana dlu..
pindah pun xsempat infom ustaz..

bila pergi time cuti dyorg ckp ustaz dah xmngajar.. sbb ustaz sakit..

sebak hati tu hanya Allah yg tawu...
ternampak ustaz jalan kt belakang tu, tgok ustaz masa tu kurus ja...
ya aku tawu, ustaz masa tu menghidapi sakit yg serius..


sedih sgt... till one fine day on 26th disember 2006(kalau xsilap) 26th or 28th la, ade org kol kt klinik, infom ustaz dah meninggal..

sayu nya hati aku masa tu... sedih jangan cakap. xmampu nak nangis je masa tu...


serius teringat mcm2.. n now kenangan lama tu mcm berputar kembali...
aq still ingat semua benda freshly..

kena rotan kat lengan sebab baca xlancar..
kena gossip dgn someone gara2 cerita yg ustaz reka..
mcm2 lagi la..
tu xmasuk lagi kalau time quiz, ustaz akan pilih org sendiri..

sbb katanya x adil.. nnt aku dgn asywaq yg akan qonquer stage..


pastu kalau aku x duduk kat tempat biasa, row 1st or 2nd, nnt mesti ustaz cari satu dewan..
" ni, anak tajudin mana anak tajudin? "

pastu lagi satu yg unik ustaz sorg je yg panggil aku dgn nama apipah tajudin.. gaya tu dia sorg ja ada... :)

hahahha.. juz miss it very much...

may Allah grant both of u with jannah..
"Pusat Pembelajaran Al-quran dan Akhlak (ILHAM)" was Posted On: Tuesday 1 April 2014 @10:14 | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ